7 sierpnia 2022
Breaking News

Przeprowadzka – o czym należy pamiętać

Przeprowadzka – o czym należy pamiętać

Przeprowadzka – o czym należy pamiętać i na co zwrócić szczególną uwagę? Przeprowadzka zwykle kojarzy nam się z czymś nieprzyjemnym. Spędź godziny na przepakowywaniu, pakowaniu, pływaniu lub wchodzeniu po schodach. Trzeba przyznać, że brzmi to naprawdę źle. Zwykła przeprowadzka jest już bardzo męcząca i uciążliwa, co powinna zrobić nasza firma?

W przypadku firmy relokacyjnej wysyłamy znacznie mniej rzeczy osobistych, a także sprzętu czy mebli. W ilości jest też więcej wszystkiego niż w przypadku przeprowadzki. Jak więc sprawić, by relokacja firmy przebiegała sprawnie? o tym punkcie.

Po pierwsze miej jasny plan

Jeśli chodzi o przeprowadzki firm, jasny plan jest zawsze najważniejszy. Można powiedzieć, że to jest klucz do naszego sukcesu. Właściwie powinieneś mieć dużo spotkań i rozmów między firmą przeprowadzkową a biurem. Musimy dokładnie określić, co przewidzieć, jakich konkretnych materiałów potrzebujemy, aby zabezpieczyć to, co jest przewożone, ile ciężarówek ma być zaangażowanych i ile osób. Wnikliwa analiza stanu rzeczy pozwala nam naprawdę przygotować się do samej akcji, a także pozwala uniknąć ogromnego chaosu w tej sytuacji.

O czym absolutnie musimy pamiętać?

Oczywiście na początku, po dostarczeniu przez firmę przeprowadzkową odpowiednich materiałów, musimy pamiętać o opakowaniu całego biura i oczyszczeniu kanałów komunikacji. Chodzi o to, aby cała planowana operacja wyburzeniowa przebiegała bardzo płynnie. Następnie powinniśmy zająć się sprzętem. Musimy odłączyć komputery, zapakować je i oczywiście opisać ich opakowanie. Wszystko po to, aby później można je było łatwo zidentyfikować. Warto też przyjrzeć się planom wcześniejszego przygotowania biura w nowej siedzibie. Pomoże nam to stosunkowo szybko wdrożyć urządzenia. Pamiętaj, że czas to pieniądz. To samo musimy zrobić z innymi urządzeniami. Mamy na myśli drukarki, kopiarki i inne meble biurowe. Na pewno ułatwi nam to późniejszą adaptację do nowej siedziby firmy.

Jaka tragedia kryje się w każdym ruchu?

Musimy również zwrócić szczególną uwagę na opisanie dokładnego opakowania dokumentów lub segregatorów do wysyłki bezpośredniej, ponieważ są one bardzo ważne w działalności firmy. Na szczęście w dobie Internetu i korporacyjnych intranetów większość tych danych, nawet utraconych, można odzyskać za pomocą wewnętrznych baz danych. Dokumenty papierowe są jednak dokumentami niezbędnymi, dlatego podczas przeprowadzki trzeba na nie zwracać uwagę. Oczywiście warto również rozważyć aktualizację plików i pozbycie się tych, które w całości znajdują się w biurze, aby nie wysyłać niepotrzebnych plików, jednocześnie pozbywając się dodatkowego obciążenia.

Masz problem z pracą do późna w nocy?

Warto jednak zwrócić uwagę na konkretne godziny pracy urzędu i czy są to normalne godziny pracy, np. od 7:00 do 15:00, aby móc zająć się procesem usuwania w godzinach popołudniowych. Dzięki temu możemy w zasadzie pracować w biurze bez przerw, co jest bezpośrednim skutkiem przeprowadzki, a może w biurze, które pracuje do późnych godzin nocnych, dlatego warto rozważyć możliwość zrobienia tego w nocy.

Informacja jest kluczem do sukcesu

Przeprowadzka – o czym należy pamiętać
Przeprowadzka – o czym należy pamiętać

Oczywiście bardzo ważne jest, aby Twoi pracownicy rozumieli konkretne kroki przeprowadzki naszej firmy, które są dla nich bezpośrednio istotne, aby mogli oczyścić swoją lokalizację i doprowadzić ich do formy, która umożliwi firmie przeprowadzkowej sprawne spakowanie miejsca pracy. Co jest co, ale musimy zdać sobie sprawę, że maksymalnie przyspieszy to cały proces, absolutnie nie ma powodu do zwiększania presji i nie ma wątpliwości, że jest to związane ze zmianą adresu naszego biura.

Musimy pamiętać, że dla niektórych pracowników zmiana pracy może być dużym problemem. Zwłaszcza, gdy przenosimy firmę na drugą stronę miasta. Niektórzy pracownicy muszą brać pod uwagę nie tylko większe koszty podróży, ale także czas podróży. Jako pracodawca musimy również liczyć się z tym, że niektórzy pracownicy dadzą Ci wypowiedzenie. Dlatego musimy dać pracownikom stosunkowo wczesne spojrzenie na nasze plany. Dobry czas na powiadomienie o planach to dwa lub trzy miesiące wcześniej. Nikt nie zajmie się tymi sprawami w ostatniej chwili. Ale kiedy wszystko zaplanujemy i zatrudnimy dobrą firmę przeprowadzkową, możemy liczyć na wsparcie i pomoc naszego personelu i wszystko pójdzie zgodnie z planem.